زاپاسها هم حق دارند

Showing posts with label مینیمالش. Show all posts
Showing posts with label مینیمالش. Show all posts

Jan 29, 2008

شهرها

از دور که به شهرها نگاه میکنم، مانند فاحشه‌های بزرگی هستند که لم داده‌اند و دستشان را زیر چانه زده‌اند و لباسهای آنچنانی و پولک دار و زردار و کوتاه و ولنگ و باز سیاه رنگ را هم بکشین رو تنشون. آره دیگه ملت از چهار پنج طرف وارد و خارج میشوند...


کلاه شهردار رو بزارین بالاتر.