زاپاسها هم حق دارند

Jun 26, 2008

اینه!

هی پسر بهانه واسه نوشتن کم نیست! مثلا نبودن بهانه واسه نوشتن خودش میتونه یک بهانه باشه که من باهاش این پست و نوشتم!

Jun 8, 2008

فقط یه دونه

چند وقت پیش و اینروزها صحبت از این بود که هر آدمی در هر کجای جهان با 6 رابطه یک آدم دیگه در یک جای دیگه دنیا میتونه مربوط بشه! بعدش هم در ویکی پدیا حرفش شد که هر مطلبی با 2 کلیک به یک مطلب دیگه مربوط میشه
حالا من تئوری ارائه میدم که هر زنی فقط با یک عمل جراحی پلاستیک به هر زن دیگه‌ای میتونه شبیه بشه!

--
برهان خلف راحتتر اثبات میشه. این هم راهنمایی.

Jun 4, 2008

سه تا نقطه

ضد حال در ضدحال میشه حال؟

--
طبق قانون منفی در منفی منظورمه استاد.

May 29, 2008

سگ!


دیروز تو محل کار یکی که باغ بزرگی بود. یک سگ عظیم دیدیم به چه عظمتی! تلاونگ سگه اندازه گوجه‌فرنگی بود (پاشو که باز کرد آبشار بزنه مشاهده نمودیم) بعد مردیکه خر میگفت واسه این نره غول یک و نیم میلیون تومان وجه رایج مملکت پول داده!


بهش میگم خره آخه این هم شد «باز» [علاقه] میگه چیکار کنم «سویم دای» [اینو میپسندم دیگه]...


جدی اندازه شیر بود. فقط یال نداشت.

May 24, 2008

تخنولوژی

خبرداری این موبایلهای زپرتی نبودن، روزهای تولدمون هم یادمون میرفت؟


حالا هی بگو تکنولوژی زندگی رو خراب کرده

May 10, 2008

بو از اسمل


بوی سیر ترشی که میزنه بهم، حالی به حالی میشم و نفس عماره رو نوکری میکنم و میخورم و بعدش که عمق درونم بوی سیر میده و از خودم حالم به هم میخوره، میگم گه میخوردی بهتر بوده خره!


حلا دستارو صابون زدی. دهنت رو مسواک زدی. عمق درون رو میخوای چیکار بکنی آخه! مردیکه

May 8, 2008

فریادهاش

...

کمـــــــــــــــــــــــــــک!


من هنوز نفس میکشم. یکی کمک کنه...



امضاء / خودکشنده ناموفق

May 2, 2008

کشکی یا نه؟

کشکی نیست.

در مقابل هیچ چیز جز نگاه خیره کم نمیارم.


ساعت چهار صبح یک میدن در آستانه اشرفیه و چشم-در-چشم ای که با شیطان شدم. اگر ابلیس هم نبود اون زنه. ولی موجود پلیدی بود. ترسیدم.

...

اگه مثل من هر صبح جمعه، رادیو سراسری، صبح جمعه ایرانی رو گوش کنی. حتما شصتت خبردار شده که خیلی وقته تولیدکنندگان جک در ایران مرده‌اند!

Apr 29, 2008

آتو

این بیچاره مهاجرانی دهنش رو که باز میکنه، هزار تا «بند» میشه بهش بند کرد.از بس که بند آب داده این برادر.


از جمله این آتویی که همایون خیری بزرگ ازش گرفته و انصافاٌ خوب جایی گرفته.


حاجی! میگم حاجی‌تون بازنشسته کرد خودشوها... شنفتی؟

Apr 24, 2008

اعلام موقعیت


دقیقا پنج شش روزی هست که خواب درستی ندارم. تو ماشین میخوابم و صبح تا شب هم سگدو میزنم. این شکلی شدم در واقع

Apr 16, 2008

خجالت آوری

حدس بزن تا حالا واسه اون عشق مسخره‌ش چندبار خودکشی کرده؟! ها؟ چند بار؟ ها؟ ها؟
- هیچ بار!
فکرشو بکن. مردیکه احمق یکبار هم واسه من خودکشی نکرده! حتی یکبار!
اون وقت میخواد من واسش چیکار بکنم آخــــــــــــــــــه خــــــــــــــــدا ! چرا هیشکی اینو نمیفهمه؟ چرا؟ چرا؟
----


من پر از چراهای دادوار هستم.
امضاء

Apr 15, 2008

گارد

کلمه «گارد» کلمه‌ی عجیبیه.
مثلا اینو:
آقا! من در برابر زنهایی که شبیه مونیکا بلوچی باشند مشکل دارم! اصلا یک جور گارد میگیرم براشون
البته فکر بد نکنی‌ها... گارد باز میگیرم!

Apr 4, 2008

تفکر پله اول حماقت

اینجاشو دیگه نخونده بودی آ
باور کن راست میگم. هر حماقتی هم با یک فکر اولیه شروع میشه

Apr 3, 2008

از اون طرف

آدمها شخصیت دارند، البته شخصیت‌ها هم «آدم » دارند

Mar 6, 2008

پادما لاکشمی زن سابق سلمان رشدی




اولین سوپر مدل مشهور هندی، مولف کتاب آشپزی، مجری برنامه آشپزی و هنرپیشه 38 ساله هندی، زن سلمان رشدی بوده و به فاصله کمی بعد از اینکه سلمان لقب شوالیه رو گرفت درخواست طلاق رو امضاء کردند. در ویکی پدیا. و سایت شخصیش

Mar 5, 2008

خریتها

داشتم به خریت‌هام فکر میکردم. یادم اومد که عاشق زن شوهردار نشدم. شدم؟

Feb 18, 2008

من کیستم؟

من آن قدرت درون طبیعت، من آن خشم فروخورده زمینم که برده بارانم
باران که میزند به پشت ابر سیاه تازیانه خشم رعدش را... آن سلحشور درون من زنده میشود و به تاراج منطق بادینان و بیدینان و غاصبان حکمت طبیعت دندانهای تیزش را به روز موعود حواله میدهد.
من برده بارانم. به همین صراحت که میبینی، من برده معجزه خیس طبیعت هستم. برده بارانم

Feb 14, 2008

Ms Vista

داشتم برای پسر خواهرم ویندوز ویستا نصب میکردم!
بعد خداییش جا نداشت بگم آشغال. نه آشغال نبود. زیبا و قشنگ بود.
فقط یک نموره وضعیت فرق فوکوله.
سیستم خواهرزادهه یک گیگ رم داشت. پنتیوم 4 فول کش 3 گیگاهرتز و هارد 250 گیگ
خب رو این هرچی هم قروقنبیل بیای میکشه دیگه!
راست میگه سیستم عامل باید روی یک سیستم معمولی مثل مال افه بیاد
پنتیوم 4 فول
رم 512
هارد 80
---
KDE4 میتونه خیلی بیشتر از ویستا قروقمبیل بیاد. اگر دنبال این چیزها باشین

Feb 12, 2008

یک شات از Damage




ژولیت بینوشه در آغاز راه هنرپیشگی و قبل از آنکه دستمزدهای 35میلیون دلاری بگیرد در فیلم Damage (خسارت) نقش زن عجیب آنا را بازی میکند، آنا زنی که به کارهای هنری و عتیقه مشغول است، با پدر دوست پسرش [که قرار ازدواج دارند] رابطه مخفیانه دارد، در اوایل فیلم چنین به نظر میرسد که این مرد سیاستمدار است که به پسرش خیانت میکند و اوست که در آتش غریبی میسوزد، ولی یک جایی این آنا است که پسر را در هتل قال میگذارد و در خیابان به پدر کام میدهد! و این آنا است که آپارتمان مجردی را اجاره میکند، گلهای قرمز میخرد، همان آپارتمان که پسرک از پله‌های بلندش، بعد از دیدن پدر و همسرش در هم، سقوط میکند و کشته میشود. (اینکه چه شد که پسر مشکوک شد؟ آدرس را از کجا آورد؟ و آیا مادر پسر ماست بود و هیچ نفهمید؟ را فیلم حوصله ندارد به ما بگوید.)
کارگردان (ماله) دوست دارد هر شات دوربین مثل یک عکس یادگاری باشد، آنقدر کش میدهد گاهی و آنقدر بیخود کاری میکند گاهی که حوصله‌ات سربرود. ولی یک چیزهایی باعث میشود تا آخرش صبر بکنی.
مساله‌ای غریبی که بعد از 15 سال از ساخته‌شدن فیلم (محصول 1992) برای من قابل هضم نیست، حدس میزدم باید یکی از مردها را کشت، ولی کدامیک مساله سختی بود... و آن زن عجیب که لباسهایش را پوشید و رفت...

تریلر فیلم: (لینک)